علت تاخیر در مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ حضور ملی پوشان در مسابقات برون مرزی است
نوشته شده توسط : hgu33

'علیرضا حجازیان' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ مردان، قبل از شروع ماه مبارك رمضان به پایان می رسد.

وی، از برگزاری رقابت های بین المللی پینگ پنگ نوجوانان و جوانان در آذر ماه امسال در شهر قزوین خبر داد و افزود: مسابقات پینگ پنگ بزرگسالان جام بین المللی 'فجر' نیز بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: كمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ با برگزاری نشست های مختلف و به ویژه هشتمین گردهمایی سرداوران كشور، چگونگی برگزاری رقابت های مختلف را در سال جاری تبیین كرده است.

مسوول داوران فدراسیون پینگ پنگ در مورد جایگاه ورزش پینگ پنگ در كاشان نیز گفت: حضور پینگ پنگ بازانی چون 'پریسا صمدی' و 'محمدامین حنطه' در تیم ملی پینگ پنگ، نشان دهنده ارایه توانایی و استعدادهای فراوان این رشته ورزشی در شهرستان كاشان است.

حجازیان، همچنین با اشاره به انتخاب 'حمیدرضا صباغیان' تنها داور آسیایی پینگ پنگ برای بازی های المپیك لندن از شهرستان كاشان اظهار داشت: داوران كاشانی رشته پینگ پنگ با داشتن دانش به روز و آشنایی كامل با قوانین داوری، تا كنون نمایندگان شایسته ای برای جامعه داوری پینگ پنگ در رقابت های خارجی بوده اند.

9876/562

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: باغ وحش , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: